Gårdagens festligheter

Vaknade, eller rättare sagt: blev väckt, klockan tio. Av syrran...
Tror nästan fortfarande jag är full sen igår. jisses!

Efter rep och trevlig förfest på sambona hos söder blev det deluxe där man kramade personer hit och dit. (öh, dunkade i ryggen och brottades menar jag! att kramas är fan inte hårt ju *hosthost*) "Alla var där" som man säger! Sen blev det tokröj för hela slanten! FAN vilken frontman LG är, GRYM!
Efter giget satt Melissa och jag och snackade med killarna i '77 till ungefär kvart över fem inatt, haha!
Tydligen är inte Spanien Rock n roll någon jävla stans... o-coolt! Men de älskar att komma till Sverige. (och vi älskar dem!) So it all works out in the end, yää!

Som vanligt glömde jag kamera hemma och kunde inte hitta mobilen under hela kvällen. (jävla fyllo... typ)

Köpte iaf. deras platta på vinyl och fick den signerad!
Omslag kommer senare, haha!

länklänklänk

 

 


(det syns knappt men spana in Diamond Head-bandet! i pannan! wohoo!)


Dags att käka en bit och sen sticka till syrran för att försöka fixa klart hårfan.

Love and bruises!
//Loud

ps. Fan vad nacken känns idag! Var inte igår man hade träningsvärk i nacken inte! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0