Gammal musik



Åh, lille mannen! Jag har inte lyssnat på den här låten på en halv evighet!
Jag ÄLSKAR den! Och framför allt älskar jag lille mannen!
(och sexiga arbetarkvinnor med röda fanor ÄGER! ;D)

Den här låten påminner mig om midsommar 09 som firades med Sigge i Berlin.
Om inte systemet redan hade stängt hade jag kilat dit för att köpa en lite miniflaska J.P.Chenet bara för nostalgins skull.  Åh, myspys! Det får bli té och rökelse istället. Också trevligt!
När solen gått ner kan det nog bli dags för lite Kjellvander också.
Var helt inställd på att vi skulle repa förut men kom på att justeja, vi repar ju inte idag.
Så det blir té, kjellvander och vallgren-bok ikväll tror jag bestämt. myspys.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0