Dagens shopping

Idag så var jag och fikade på stan med min kompis Sara. Hon pluggar i Lund så det var jättekul att ses igen!
Blev en macka och varm choklad. Eh nej, chokladboll och cola menar jag ju!
*hosthost*

Ok, nog med skit-blogg-snacket! Åter till vanliga Luvan!
... Dessutom har Sara bara bott i Lund i 1½ vecka, haha! Inte för att jag inte saknat henne men ja. Det lät nog lite värre än det var.

Idag har jag handlat vin (nämen NÄHÄ?!) och böcker!


Franskt Pinot noir.
Så ja, visst, okej. Jag kanske blivit lite skadad av Sideways - jag köper inget Merlot! Men jag har alltid gillat Pinot noir. Alla mina favoriter är Pinot.
om nom nom


Melody Maker med Status Quo och Hawkwind


Douglas Adams! Två av hand böcker jag inte läst och dessutom var det alldeles för länge sedan jag läste något utav honom.
Dessutom är det fanimig på tiden att jag börjar läsa lite Stephen King!


Lättläst fredagsunderhållning.
Särskillt tjockisen till vänster som är på tyska.


Sjukt vad kul jag kommer ha med den här godingen!
... ja, jag är seriös. ... Ja, jag är seriös PÅ RIKTIGT.

Jag älskar antikvariatet! Det går inte att gå in där utan att ha med sig en hel drös böcker ut.
Fan.

men eeeh, SLUT PÅ KONTOT! *dunkar händerna i bordet*

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Ska du plugga Risktaktik med War Maps eller?

2010-09-11 @ 03:59:27
Postat av: Luvan

haha! nej, jag får nog börja spela med fusktärningar istället

2010-09-11 @ 15:00:51
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0