Balmain

Sitter och spanar in Balmain-kollektioner och lyssnar på "Billionaire" med Travie McCoy ft. Bruno Mars. höhö.

Nä men seriöst, Jag hade fan aldrig kunnat rättfärdiga för mig själv att lägga 90 papp på ett par skinnbrallor. 90 jävla tusen! Det finns liksom inte.

Så svårt är det inte att skapa en liknande stil själv. Alls faktiskt.

Skinnbrallor och militärjackor. Jag är helt såld.
Vår09-kollektionen. Håller fortfarande och överträffar alla andra.
Om man frågar mig.

Nä, nu ska jag sluta vara modebögig och göra något mer metal.
Typ käka massa rått kött och windmilla - för att väga upp!

Love and bruises!
//Loud


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

hej,Vad görs en dag som denna då? :),best wishes typ :P

2010-09-28 @ 12:54:43
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0