Bakisdag

Åh, fan vad bakis jag varit hela dagen. Eller inte hela. Det attackerade mig när jag satt på skåres någon gång mellan 12 och 13...
Fikat, hittat massa kul grejer på antikvariatet och skrivit på greenpeacelappar idag. Mycket produktivt.
Förresten, FAN VAD GÖTT ATT VI INTE SKA BLI FOTADE IDAG!
Ah, najs. Var tvungen att få det ur mig. Ser förmodligen ut som ett jävla bakisskabb och det känns betryggande att veta att mitt tillstånd inte behöver fastna på bild.

Hur som helst är det dags för rep och sen måste jag fan ta tag i städningen här hemma. Ser ut som Dresden.
Min lilla morot är att när jag är klar med städningen har jag en LP-spelare som bara väntar på att få plats här. (den kan få min säng! vad som helst! bara jag kan spela mina vinyler!)

Gotta run!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Simon

Gör som engelsmännen ge order om fullkomlig förstörelse av Dresden. Går snabbare så.

2010-09-09 @ 19:44:39
Postat av: Luvan

Problemet är nog att jag är England och min stackars etta är Dresden...

2010-09-09 @ 20:37:09
URL: http://luvanloud.blogg.se/
Postat av: krypet

din lilla morot är att du ser ut som en.

2010-09-09 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0