#*\"§&%¤@* `&%¤½§ö*#£!!!

Sitter och arrar lite i sibelius. Jävla skitprogram.
Hade man inte kunnat förenkla det lite?


Slayer - Raining blood!
Jag började just, ok? Jobbar på det.

... Fanskapet låter mig iaf inte spara mina projekt längre så jag har ett försök på mig att kirra biffen - så att säga.
Gött! ... not!

Men men, de tre sista takterna jag just skrivit in där blir nog jäligt fett om man får fyra cellister att spela det snortajt. Mumma! Shredding på cello är grejen.

Vad sägs om Holy wars på cello efter detta? höhöhö
Helt jävla omöjligt.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Testat att köra Finale då? Vissa gillar det ena, vissa gillar det andra. Kanske är bättre om du har tur!

2010-09-28 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0