Studiohelgen avklarad!

Sjukt sleten efter den här helgen men vafan, så bra på så många sätt!

Igår hade Scams releaseparty på Palladium - alla var där, som man säger. Jävlar vilket fylleslag det blev!
Och jisses vad glad jag är att jag inte var Ola imorse! haha! Stackars kille, hoppas han överlevde dagen.


Höll på att somna när vi lyssnade igenom resultaten av helgens slit ikväll. Jävlar vad bakis jag varit idag. Kom och slog till mig i magen sisådär kl 15. Jag vaknade till ur min dvala när ett band nere i källaren började spela Raining blood - taggade till som fan! Synd bara att de inte spelade den korrekt.. Altså, öppningstonerna ÄR jävligt viktiga att få till rätt.

sådeså.

Nu jävlar måste jag sova.

snark snark.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0