Jag är sämst på det här med att blogga

Såja, dags för lite update.

Har varit alldeles för dålig på det på senaste.

Var nere hos Sigge i Malmö ons-lör och igår kom sysslingen och hans fru hit. Vi var i Kosta och tittade på glas och satt sedan hemma hos Anna och Björn på kvällen och drack lite öl och snackade.

Malmö var skitkul. Träffade Sigges kursare och i torsdags var det Vallgren på Victoria. Åh Jösses vad bra det var! En av de absolut bästa konserterna jag någonsin varit på. Jag satt och höll andan och ville inte blinka för det var så utomordentligt bra!

konfetti!

Jag och Sigge delade på en flaska Amarone under konserten. Tokbra kombination! Vallgren och Amarone.
Konsertens bästa låt var "En hälsning från en pojke [Ukraina 1941]" tätt följd utan "Min ryska drottning av Berlin"! Konsertens roligaste var utan tvekan Vallgrens sköna presentationer av bandet.
Kollektivsauna!

Håller på att lägga upp ett klipp på youtube som jag filmade med min nya fancyphone! Men internet är segt. Anywho, det kommer!

Nu ska jag ynka mig lite innan kvällens rep. Inte riktigt återhämtat mig från mitt dygnande än. Var vaken i 40-41 timmar i sträck, sov ungefär 12 i natt. Fortfarande lite schleten. Det är minnsan Perrys fel! "Jamen du är ju bara 20! Klart du ska dygna!" mm... bra idé.

power nap-time!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: fif

jaa, fler inlägg, vad jag annars göra hela dagarna? höhö

2010-10-11 @ 23:57:27
Postat av: Ua

Kul att nån uppskattar det! ;)

2010-10-12 @ 01:50:15
URL: http://luvanloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0