Vampyrer suger!

Sämsta. filmen. någonsin.

JÖSSES!

Mina systrar och Björn tog med mig på bio igår. Först satt vi i chock över hur fantastiskt urusel filmen var men sen kunde vi fan inte låta bli att skratta. Vi skrattade inte åt skämten utan vi skrattade åt hur kapitalt vädrelös den var! Jag säger det igen: JÖSSES!

Men jävlar vad kul vi hade! Hahaha!
Den går säkert hem i USA. Amerikansk humor är inte riktigt vår grej.

Men jag måste säga att tjejen som spelade Becca gjorde ett fantastiskt jobb som Bella. Satt och garvade åt hur hon drev med Kristen's (Kirsten? skit samma) minspel, osv. Grymt!

"Oh Edward! Edward, you're the best!"
"NO! Jacob's the best!"
*bang*



Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Det som grämer mig mest är att...

det var min idé!! Stackars stackars er. OCH mig! Det jag egentligen inte förstod är hur fasen vi orkade sitta och se hela skiten. (tid i mitt liv jag ALDRIG får tillbaka.)



2010-08-25 @ 23:24:51
Postat av: Erï

ååh luvan! ja den här film är ett klassiskt exempel på amerikansk humor men de intelligenta amerikanerna tycker att den är stupid, också! Jävla dum!

2010-08-26 @ 07:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0