Geologi

Jag har börjat drömma så verkligt på senaste tiden att jag inte längre är säker på vad som hänt och inte.
Var för några dagar sedan helt övertygad om att jag redan berättat något för fisten men det visade sig att det hade jag drömt. Samma med Sigge. Och när jag vaknade imorse var jag helt övertygad om att jag var ovän med en vän. Sjukt.

Sitter just nu och läser lite om Geologin's dag 11e september.
Hoppas något händer i växjö. Skulle vara kul. Kanske blir lättare att bestämma sig för om det verkligen är det jag vill plugga eller inte.
Bara jag inte behöver jobba på en oljerigg.. Jag tänker inte stödja den industrin. Dessutom är jag verkligen inte intresserad av att sitta isolerad på en oljerigg 7 månader om året.

Njä, helst inte.
Men det finns ju så mycket annat!
Funderar på klimatologi.

dags att göra något produktivt
Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0