Trummor, trummor, trummor...

Visst blir man glad när man glömmer köpa det man gick till affären för att köpa och kommer hem med annat onödigt skräp?

fan.

Vem fan kommer ihåg att köpe B-vitamin men glömmer toapappret?! Får la ta och pallra mig ner till konsum igen.

Hur som helst, var nere i repan och satte upp trumsetet igen sedan jag tagit ner atta cymbaler och grejer för giget i lördags. ... Som jag inte ens berättat om en. Vi kommer dit.
Men först: BILDER!




Meinlhörnan. Byzancen är min lilla älskling!




såhär ser det ut om man inte damsuger. Inte konstigt att jag behöver nya stockar hela tiden.





sen blev jag artsy fartsy:





St. Nicke som vakar över oss.



Giget i lördags... Det hade kunnat gå bättre än det gorde. Minst sagt. Jag har aldrig spelat på ett sådant vidrigt trumset i hela mitt liv. Egentligen ska man inte klaga på utrystningen, men VADFAN?  Nån måtta får det vara på grejerna.
Hur som helst fick jag en massa komplimanger efteråt. Tydligen tyckte folk att jag spelade bra ändå. Tack!
... En kille ville t.om. ha en av mina trumstockar. han fick två, hah!
Jag måste verkligen börja spela med billigare stockar om jag ska börja ge bort dem på gig. Eller bli spinsrad... Jag gillar alternativ två bäst!

Nästa gig är på säljerydsfestivalen. Vi avslutar i Ladan på fredagen, kom och kika!
Forhoppningsvis går inte allt emot oss som det gjorde på kalledagarna. Vi hade bara otur den dagen.

Nä, dags att lira lite gura!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0