The 100 Best and Absolute Greatest Heavy Metal Albums in the World, Ever.

Så heter boken som jag fick av mina krigare i födelsedagspresent!

Tänkte ta en platta per dag.
typ.
Kommer inte bli varje dag men vafan, när man har tid/ork att sitta och lyssna på en hel platta.

Första blev, gaska komiskt, Megadeth's Rust in peace! Ett riktigt mästerverk och en av mina favoritmetalplattor genom tiderna! Wihoo

Kommer sätta nummer, datum och en liten kommentar för varje platta i boken tänkte jag också.





Bra att det blev den här idag. För den har jag ju inte alls lyssnat mycket på den senaste tiden. (se min last.fm den som vill)

Helt genialisk platta i vilket fall!
Finns inte en enda dålig låt på den och dessutom är riffet i Holy wars något utav det mest eargasmiga som någonsin skrivits! MUMMA!

Nu är det dags att nana!
Förhoppningsvis är man lite piggare imorn
Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Den boken måste jag kolla igenom (och skaka huvudet åt när vissa plattor inte finns med)

2010-08-29 @ 11:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0