South Park hos Nannie!

Igår var det The Wall med Sigge, idag blir det något muntrare hos Nannie - South Park! yää
Jag borde verkligen kila nu.

... Men jag hörde en bästa storyn på länge igårkväll som jag bara måste dela med mig utav.
Ibland händer det kul saker när man är ute och flyger.
Jag har alltid beundrat flygvärdinnor/värdar för deras ibland till synes bottelösa tålamod. Igår brast dammen för flygvärden (kallar man manliga flygvärdinnor for flygvärdar?) Steven Slater.

At that point, the flight attendant got on the loud speaker, told those aboard to "go f*** themselves," grabbed a beer from the galley, deployed the chute and ran into the terminal.

Enjoy: Angry JetBlue Flight Attendant Flees Plane at JFK Airport via Emergency Slide

Ännu lite mer flygrelaterad humor:


Även om jag har varit och flängt runt hela jorden detta år har jag inte blivit utsatt för någon helkroppsscanning. "Bara" iris och fingerscanning. Vilket jag bersonligen föredrar.

Dags att kila till Nannie!

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0