Risk

Jag mer eller mindre bor hos sigge känns det som. Har sovit där se senaste nätterna. Gillar inte att sova hemma längre. Min lägenhet är skum.

Varit hemma i några timmar. Lekt med photoshop (hrm, jobbat stenhårt!), dushat & fått min dagliga metaldos. Men nu är det dags att dra sig mot sigge igen. Time to get shitfaced! Varför? Jo för att vi ska spela Risk. (Ha! Jag syftade inte på plattan! Den du!) Jag är den sämsta människan du kan tänka dig att spela risk med. Jag verkligen avskyr att förlora. Därför måste jag pimpla vin.
Har faktiskt inte testat hypotesen än men jag brukar bli lugn av rödvin så vi får se hur det går ikväll. Annars är jag dömd till att aldrig spela Risk helt enkelt.


CRUSH 'EM! (var tvungen att dra en parallel till plattan också)

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0