Kissin Bombs!

Fick hem mina brallor från Kissin Bombs igår! SJUKT snygga!
De är lite små i låren så jag får se om jag kan göra något åt det. annars blir det till att försöka bli av med de gamla ridmusklerna! har man en gång i sitt liv varit hästtjej dras man med de där lårmusklerna sen, jisses.
Men jag SKA kunna använda de där brallorna!

Länk till Malin's blog: Kissin Bombs


Bild bloggen

Mitt problem:


too much ass, hah! (Jösses, på den där bilden ser det ut som jag skulle kunnat heta Kardashian i efternamn!)
Balconettebrallor? Nya grejer eller?

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: sigrid

awesome byxor! men tycker verkligen inte att ridmusklerna ska behöva ta stryk for fashion! sy ut byxorna istället, du har ju the skills!

2010-08-20 @ 11:33:55
Postat av: luvan

ska ska inte börja dieta eller något, ska bara sluta sitta still så mycket som jag gör så får vi se om något händer. annars syr jag om dem, hah!

2010-08-20 @ 11:44:13
URL: http://luvanloud.blogg.se/
Postat av: Robert

Snygga byxor! Haha, och Kardashian är ju att överdriva :P

2010-08-20 @ 16:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0