"Jag nukear er alla!"

Jag fölorade så jävla stenhårt... Som vanligt altså.
Jag är inge bra på risk. Verkligen inte. Har sådan otur med tärningarna. Jag slog i stort sett BARA 1or och 2or... Vad fan?! Sen kom jag in i såna sjuka lucky strokes och slog 5 av 7 6or! Galet.
Och självklart var det bara på grund av tärningarna. Inte att jag är en dålig strateg eller så.

Så ja, jag förlorade. Men jag hade iaf HELA europa att litet tag (efter MÅNGA misslyckades försök att invadera Storbrittanien lyckades jag tillslut! Jävla Churchill)
Dessutom hade jag tyskland hela tiden. yää! (Undra vilken diktator jag var? *host*)

Resultat: Rödvin + Risk = Bra combo!



Sköna citat från igår:

"Jamen jag kan väl flyga mina trupper från USA till Europa? Det finns ju herculesplan!"

"Jag nukear er alla!"


"Luvan, jag tycker du platsar i den här boken" *håller upp "Människor som gått till överdrift*
(Sigge efter mitt 11e försök att invadera Storbrittanien)

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0