Dagens platta!

Så, dagens platta blev Kreator (haha, thrash igen!) slår vad om att de följande dagarna kommer bli: Anthrax, Slayer, Exodus, Testament och Metallica ;D
Njä, maybe not. Hade varit ganska sjukt men bara jag inte fåt Dream Theatre imorn är jag nöjd. Den dagen ser jag inte fram emot.

Anywho, Kreator's "Pleasure to kill" är det jag lyssnar på idag och kommer skriva vad jag tycker ikväll. Kommit ungefär halvvägs igenom första lyssningen (jag måste lite generat erkänna att jag inte lyssnat på Kreator förut). Man måste ge ett nytt band och en ny platta tid.

Snabbt går det iaf! ;)

håller f.ö. på att hosta upp mina inälvor och nysa ut hjärnan genom näsan. Tyck synd om mig.

Love and bruises!
//Loud

Kommentarer
Postat av: Robert

Dream Theater har sina goda stunder även dom!

Kreator är rätt najs och du gillar väl musik med arga tyskar?

2010-08-29 @ 13:20:12
Postat av: Simon

jag skulle ju säga att arga tyskar förlorar hårt mot glada new yorkare,

heernt - locked in a basement är dagens/ 09&åretsskiva.

nuff said luvan..

2010-08-29 @ 15:14:19
Postat av: Simon

jag skulle ju säga att arga tyskar förlorar hårt mot glada new yorkare,

heernt - locked in a basement är dagens/ 09&åretsskiva.

nuff said luvan..

2010-08-29 @ 15:14:31
Postat av: carro

har tävling i bloggen nu :D vinnaren blir länkad ikväll. gå in och tävla ;)

2010-08-29 @ 16:19:51
URL: http://caaroliineeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0