Bloggvärlden

... jag förstår mig verkligen inte på den.
Vad är grejen med att bråka med en massa människor bakom en skärm?!
Jag har verkligen aldrig förstått mig på spänningen med att bråka anonymt över internet. En massa människor verkar tycka att det är skitkul att starta en massa drama över nätet med människor man aldrig träffat. Själva anonymiteten verkar locka fram det sämsta hos folk.
Jag fattar det verkligen inte.
Och bloggvärlden i sig. Att folk skaffar sig publicitet genom att BRÅKA?! Är Jag den enda människan som försöker undvika konflikter? Jag är inte konflikträdd men VAFAN!! Jag söker inte konflikter iaf. Försöker hekst undvika dem.
VAD är grejen?!

Jag hade iaf en astrevlig kväll på deluxe! Tack till er som kom och förgyllde min kväll och tack till er alla som sa grattis! Gulle er!
Snart fyller jag 20!
Tjohej för det!

Tycker personligen att följande låt passade väl in på bitchytemat - Addicted to chaos - Megadeth (vad annars?)



Is it just me or it it fucking MENTAL that my friend KNOWS this drummer?! bah!

LOVE and bruises!
//Drunken Loud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0