And now for something completely different

Sitter och dricker (mitt egeninköpta!!!) rödvin och lyssnar på Muse.
Åh, Muse. Älskade Muse!
Och ja, jag tycker fortfarande det är ganska stort att jag kan gå på systemet själv! Haha! Jag känner mig lite gammal faktiskt. Men på ett bra sätt!

Förresten så second hand shoppade jag lite idag!
Två grymma skärp, tre tröjor och en väska. Jag älskar second hand!
Ett av skärpen sitter det mynt på. Snyggare än det låter.
Jag lovar att ta bilder.

Dessutom hände något annat idag som kan leda till något lite större.
Ja, vi får se. Men det är ett år in i framtiden.
Nothing fancy. Men kul skare bli!

Nu jävlar ska jag bli lite i gasen och sen bär det av mot deluxe!
Love and bruises!
//Loud

PS. Brainchild var asgrymma idag på BG. Synd att det inte var mer folk där. Och lycka till till dem i hufvudstaden! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0